Ahad, 26 April 2015

WAH....PAKAI BOTOX KERRR...



Bismillahirrahmanirrahim dan Salam Hujung Minggu..
Best sangat ke BBPLUS COLLAGEN ni???


Mau tak best bila:
✔️Terpaksa awet muda
✔️Tindakbalas cepat antara 3-7 hari
✔️Menghilangkan sakit lutut
✔️Selamat untuk ibu hamil dan menyusu
✔️Lelaki perempuan boleh minum
✔️Rasa sesedap blackcurrent
✔️Senang disediakan
✔️Terbaik untuk masalah sembelit
✔️Harga sangat berbaloi dengan kesan 3R
     (repair, rebuild n renew)


Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.


JOM BACA APA KATA PENGGUNA BBPLUS
Dengan BBplus, Alhamdulillah .... sangat berpuas hati walaupun baru minum 3 hari
Kulit muka yg 'koyak rabak' akibat proses detox (keluar jerawatt sambung menyambung)
(Selepas makan seafood + tangan gatal tak boleh diam picit dan kutil jerawat )
Tiba2 jadi moist, smooth dan jerawat tu stop tumbuh..Kalau tidak tu, setiap pagi memang ada aje .. iskkk Jerawat yg di picit biasanya 'radang' dan 'berisi' balik. Pagi ni kecutt... sukanya!!!!

Selepas hampir sebulan aku mengamalkan air minuman supplement BB Plus Collagen nie, memang so far terbukti lah keberkesanan nya!  
Antara kesan yg paling ketara aku rasai adelah segala sakit sendi dan sakit bahagian belakang badan aku semuanya memang dah hilang!  seriously aku dah tak rasa lagi dah sakit² belakang.. lengguh² badan..
Kalau dulu sentiasa rasa cam lemah.. cepat letih dan tak bermaya bile tiap kali bangun pagi.. tapi skg tidak lagi!  sekarang Alhamdulillah..aku dah rasa lebih selesa... lebih cergas dan juga lebih sihat! 

Yang paling nyata, lepas minum ni di malam hari, esoknya aku melawas dengan jayanya. 
Note : Aku ni jenis sembelit orangnya tau. So, testimoni dari  lepas 3 sachets adalah : LAWAS.

Pada yang berminat.. HB akan beri free gift 1 bebola Maharani @ 1 Ubat Gigi Marine Essence 
( Boleh pilih salah satu yaa) & dan yang pastinya Free Postage


Cepat...cepat..tawaran dibuka untuk 5 yang terawal...
PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
fb: Hasma Bokhri
AJL 93033 (686256)

#ProjekSTG
#TogetherToTheTop
#BBPlusHotProduct