Rabu, 1 April 2015

'BELI' KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA DENGAN MAHARANI





'BELI' KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA  DENGAN RM98
~sharing dr blog~



Saya berjaya mendapat BERIBU KASIH SAYANG dengan sedikit PELABURAN.
5 tahun KAMI KAHWIN tanpa CAHAYA MATA, hanya melihat adik beradik dan kawan-kawan, dari berdua jadi bertiga dan seterusnya angka demi angka, NAMUN kami STUCK DI ANGKA 2..
Hasil pemeriksaan Doktor, suami saya sihat, cuma saya ALAMI GANGGUAN HORMON, kerana HAID SAYA TAK NORMAL.

4 hingga 5 bulan sekali baru datang, itu pun setelah TELAN PIL.
Risau tak ada anak jatuh no. 2, RISAU no. 1, kalau suami saya JADIKAN ITU ALASAN UNTUK MENCARI ZURIAT DIA. Kalau boleh tak nak BERKONGSI SUAMI , BERBILANG ISTERI (macam tajuk filem la pulak).

Saya mencari alternatif secara TRADISIONAL.. bukan tak percaya Doktor, tapi tak salahkan? Saya terjumpa produk MAHARANI, katanya HERBA YANG MENAMBAH KESUBURAN melalui stabilkan hormon dan betulkan kitaran haid.

Akhirnya bulan ke 5 haid saya tak keluar, badan saya tak bermaya, kepala pening dan tekak asyik nampak buah hijau je..Kenapa ni? Saya pergi balik pada Doktor, minta diberi rawatan, mana tahu KESAN MAKAN MAHARANI..

Akhir sekali, "memang KESAN MAHARANI LA NI..", " UJIAN MENUNJUKKAN PUAN POSITIF MENGANDUNG" .. Ya Allah, rasa nak SUJUD PADA ALLAH masa tu juga. MENGURNIAKAN REZEKI yang semua pasangan suami isteri inginkan..
RM98 yang saya laburkan telah berjaya 'membeli, semula suami saya dan antara kami makin bahagia. ALHAMDULILLAH,

Kawan saya pesan, Allah memberi kita sesuatu dengan usaha dan doa kita.
Selamat mencuba dan berjaya ya..


jom pm/wasap sy cpt..
Tawaran terhad untuk 3 org pertama sahaja!!


PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
fb: Hasma Bokhri
AJL 93033 (686256)




#ProjekSTG
#TogetherToTheTop
#maharanihotproduct