Khamis, 23 April 2015

Anda mengidap Athma?



Perkongsian dari Rakan Biz
Dg Saniah Ag Damit
***********************************
Assalammualikum dan selamat malam..
Kepada semua rakan semua..
Pada tika dan saat ini baru saya ada kekuatan untuk sharekan testimoni ni iaitu anak kesayangan saya yg buat masa ini hanya baru seorang..dialah hati dialah jantung..
Nak start menulis ni pun saya rasa sebak..

Rakan2 yg saya hormati..
Anak saya, seorang anak yg aktif dan lincah..
Namun disebalik kelincahanya dia mengidap ATHMA /ASMA (semput).
Sejak umurnya mencecah 2th..dia mula diserang penyakit ini.
Org tua2 ckp nnti dah besar boleh baik..namun tahun berganti tahun penyakinya semakin teruk.
Ibubapa mana yg xsedih dan risau..bila pergi klinik Dr sahkan anak sya menghidap athma yg xkn sembuh..hancurnya hati saya tika dan saat itu.

Tapi sya xputus asa..sya akan pg semua klinik pakar kanak2 yg d cadangkan oleh rakan2..bermulalah era anak sya yg xboleh tinggal ubat..inhale (spry asma) pn dah pakai..xcukup itu makan ubat pil yg berharga rm5 sebiji kena makan berterusan xboleh berhenti..tp penyakitnya pasti berulang
Bayangkan mcm mana perasaan kmi ibubapa pd masa itu..setiap kali salah makan,sejuk,kena habuk,terhidu spry nyamuk dsn pnyakitnya pasti kembali..time tu jgk dadanya akan berombak kencang dan terpaksa di kejarkan ke klinik untuk pam atau pg emergncy.tengah2 mlm mencari klinik tu dah menjadi perkara biasa.

Last sekali produk yg kami guna ialah yg berharga rm450 (3 botol). 3 botol tu boleh habis xsampi sebulan..mmg baik tp sampi bila???minum baiklah xminum pnyakit tu dtg balik..
Akhirnya...penderitaan kami dan kesengsaraan anak kami menanggung beban penyakit ini berakhir setelah saya membeli BVSM + Krim Bio Ever dr kawan sya setelah terbaca pose beliau di fb..bg saya duit byk tp famly xsihat xder maknanya...

Tanpa pkir pjg, dgn nekad sya terus order.Pd masa itu sya yakin dan pasrah bahawa produk inilah yg akan menyembuhkan anak saya..

Alhamdulilah..Kau makbulkan doa ku Ya Allah..hingga kini dah hampir 2 bulan lbh anak saya dan kami sekeluarga pakai produk ni, penyakitnya dah hilang d bawa angin lalu, mudah-mudahan.Bukan apa rasa xpercaya yg anak sya dah sembuh..tp itulah realitinya..

Anak saya skrg dah pun berumur 4th..dia tetap lincah seperti biasa namun lagi happy dia dah boleh mkn ice krim kegemarannya dan mandi kolam..kalau dulu semua itu jd pantang..kalau d pasaraya dia hanya akan menjengah2 ice krim dlm peti ais..kesihan je tgk, tp skrg dah xperlu risau.
Saya amat bersyukur dengan penemuan produk hebat ini..Saya dah pun menjadi sebahagian keluarga hebat STG ini.

Dengan asbab BVSM + KRIM BIO EVER anak saya sihat mcm anak orang lain.
Tq Allah
Tq STG (terpaksa kaya dan berjaya)
Tq Mentor & My bff yg perkenalkan produk terlajak laris ini..
Jika berminat untuk tahu ttg produk hebat ini atau anda ada pengalam anak mcm saya boleh pm..inn sha allah sya akan bantu.



Anda Berminat ?



PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
Fb: Hasma Bokhri
AJL 93033 (686256)