Sabtu, 7 Mac 2015

Pengalaman Pesakit Diabetes & Saraf




SHARING DARI PUAN AZURA NOOR (DIABETIC PATIENT)

Saya telah disahkan mengidap sakit kencing manis lebih kurang 10 tahun yang lalu, 
salah satu kesan dari itu kaki dan tangan akan rasa kebas, 
ada masanya rasa macam kena cucuk duri.

Saya rujuk pada doktor, katanya salah satu simptom yang melibatkan urat saraf. 
2-3 hari sebelum saya diperkenalkan BV, kedua-dua belah tangan saya tidak dapat digenggam..
jari jemari kaku dan amat sakit. 
Kerja harian saya terganggu dan perasaan susah hati setiap masa sehingga mengganggu masa tidur saya. 

Disebabkan masalah itu, Puan Aisha Huri telah meluangkan masa rehatnya bersama saya 
untuk mencuba produk yang telah digunakan oleh beliau dan keluarga dalam mengatasi masalah kesihatan. 

Alhamdulillah, setelah mencuba Bio Velocity Sleep Mate dan sapuan Krim nano Bio Ever diseluruh tapak tangan saya, 
dengan hanya membalut tangan di dalam lipatan BVSM selama 2 jam yang mana 
setiap 45 minit saya disuruh minum air mineral sebanyak 2 gelas, 
doa tanpa henti dengan izin-NYA! dalam masa lebih kurang 2 jam, 
tangan saya sudah boleh digenggam semula.

Terima kasih Allah, Terima kasih Puan Aishah yang telah memperkenalkan produk BV dan BE kepada saya. 
Kini saya rasa lebih sihat dan badan lebih ringan. 
Moga perkongsian ini dapat memberi manfaat dan kebaikan pada semua. 
In shaa Allah.





PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
AJL 93033 (686256)
‪#‎projekstg‬
‪#‎togethertothetop‬