Isnin, 16 Mac 2015

JTX AIRTRACKER: FORMULA PENJIMATAN MINYAK TERHEBAT




Apa itu JTX Air Tracker?

Secara ringkas JTX Air Tracker adalah sejenis alat yang berfungsi untuk membantu mengoptimumkan pembakaran di dalam enjin sekaligus menjimatkan penggunaan minyak untuk kereta anda.

Air Tracker bertindak dengan menukarkan molekul udara di dalam enjin kepada molekul yang lebih halus. Bila udara menjadi halus (molekul yang lebih kecil), lebih banyak udara (oksigen) dapat digunakan untuk proses pembakaran sekaligus menjadikan proses pembakaran didalam enjin kereta lebih sempurna.

Keadaan ini dapat meningkatkan prestasi enjin dengan membantu gerakan omboh menjadi lebih lancar serta menjimatkan bahan api.

Apakah kesan pengggunaan JTX Air Tracker?

JTX Air Tracker membekalkan udara dengan molekul yang lebih halus untuk pembakaran menjadi lebih sempurna. Kebiasaanyanya minyak petrol di dalam enjin kereta tidak 100% terbakar dengan sempurna lalu menghasilkan karbon monoksida.

Pembakaran di dalam enjin yang sempurna akan menghasilkan 'karbon dioksida' dan juga 'wap air'. Kesan ini dapat dilihat setelah 10 - 20 minit pemasangan JTX Air Tracker di dalam kereta anda. Titisan-titisan wap air akan mula terhasil dan menitis dari ekzos kereta anda.

Pembakaran yang sempurna dapat membantu gerakan omboh juga menjadi lancar, kesannya penggunaan bahan api (minyak) akan kurang dan lebih jimat.

Bila kurang gangguan kepada kelancaran pembakaran enjin kereta, enjin kereta tidak perlu lagi menggunakan tenaga yang banyak untuk beroperasi.

Selain itu juga, enjin yang dipasang dengan JTX Air tracker akan menjadi lebih sejuk (merendahkan suhu enjin kereta) berbanding dengan keadaan enjin biasa (tanpa JTX Air Tracker)

Berminat...

PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
Fb:  Hasma Bokhri
AJL 93033 (686256)

#ProjekSTG
#TogetherToTheTop
#JTXGreenAirtracker