Isnin, 9 Mac 2015

BILA TIBA WAKTU ABC ??








Ermm... mujur ada Bio Seleza..
Berkongsi tentang Pad Bio Seleza..

Ada 4 jenis. 
1. Pantiliner (boleh guna setiap masa @ kegunaan harian)
2. Daysave (untuk siang hari @ kegunaan biasa) 
3. Night Save (Malam @ aliran laju @ sedang bernifas )
4. Extra long Night (semasa tido @aliran laju @ sedang bernifas )


Saya gunakan kesemuanya mengikut keadaan diri saya. 
Sukar nak jelaskan, hanya saya berani bagitahu, 
siapa yang belum pernah guna cubalah mana2 yang kita nak cuba 
dan rasailah kesan yang lain daripada pad yang kita gunakan sebelum ini. 
Saya juga tidak terus menggunakan Bio Seleza 
Tapi bila dah kiri kanan kengkawan bercerita barulah saya gunakan 
Dan memang ianya sgt bagus untuk menjaga aset kita.

Jom hargai diri anda, ibu atau isteri 
Dan hadiah mereka setiap bulan dengan BIO SELEZA...

Berminat? sila pm saya segera...
kerana stok sgt la terhad.. 


PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
AJL 93033 (686256)
‪#‎projekstg‬
‪#‎togethertothetop‬