Selasa, 23 Disember 2014

Pengguna Bijak semudah A.B.C dgn Bisnes STG

MULANYA NAK JADI PENGGUNA BIJAK DENGAN STG

TAK SANGKA TER BUAT
PART TIME BISNES DENGAN STG 

KINI MULA TERUJA UNTUK FULL TIME DENGAN STG

Anda Siapa?
Lawyer?
Manager?
Doktor?
Teacher?
Ahli Muzik?

Siapa pun anda , anda adalah pengguna kan?

Saya pilih menjadi pengguna bijak.

Mari saya ceritakan pada anda,

Mulanya saya beli kolagen untuk kegunaan diri sendiri, nampak kesan yang baik, kemudian saya mula menyenaraikan semua keperluan harian saya, selagi ada di STG kebanyakkannya memang ada. 

Ubat gigi
Shampoo
Cecair mandian
Cecair pencuci tandas
Sabun cuci baju

Pencuci muka
Krim siang
Krim malam
Toner
Compact powder
Lipstik
Perfume
Krim kecantikan

Suppliment seperti 
Spirulina
Kolagen
Alfalfa
Kolagen
Garlic
Jamu kecantikan

Coffee
Jus minuman
Garam

Pakaian dalam
Penapis air pun ada
Minyak pelincir pun ada
Penjimat minyak pun ada

Maka saya mula membeli semua barang keperluan saya di STG sahaja. 

Semua produk sangat berkualiti, saya sharing manfaatnya. Maka ramai yang suka, saya beri peluang mereka jadi pengguna bijak. 

Tanpa saya sangka kini dah dua tahun saya jadi pengguna bijak, rakan rakan pun ramai berubah menjadi pengguna bijak. 

Saya beli barang keperluan saya di STG. Saya dapat bonus besar hanya kerana saya membeli untuk kegunaan sendiri sahaja. Cumanya saya rajin sharing kelebihan produk, dari mereka membeli dengan saya lebih baik mereka beli atas nama mereka sendiri. Saya dapat bonus mereka pun dapat bonus. 

Kini hanya dengan mengguna semua produk harian di STG saya dapat bonus jauh berlipat kali ganda dari apa yang saya spend kan untuk beli barang kegunaan harian. 

Patut lah ada yang dah buat full time. Bila keuntungan yang di perolehi jauh lebih besar dari duit yang di keluarkan untuk beli keperluan harian.

Hanya bermula dengan ingin menjadi mengguna bijak, saya dapat jana income, saya dapat tiket pelancongan percuma, saya beli kereta mewah ini. Semuanya bermula kerana nak jadi pengguna bijak STG. 

Kini ianya menjadi kenyataan yang di percayai kerana dah ramai yang dapat bonus besar, guna sendiri dan share manfaat kehebatannya, makin ramai yang dah sedar dan berubah menjadi pengguna bijak.

Jadi pengguna bijak STG dapat bonus.

Pm/whatsapp saya ye..Hasma 019.337.0831