Khamis, 18 September 2014

PENANTIAN 16 TAHUN MEMBAWA BAHAGIA

Credit to Ekin An Nur

Salam.. semua warga STG
Bismillahirrahmanirrahim.. saya nak share sesuatu tentang kebaikan Maharani..
Ianya tentang kakak ipar saya..dah lama menanti kehadiran org baru..
Alhamdulillah semalam mendapat berita baik tentang kehamilannya.. setelah menunggu 16 tahun untuk itu,,
Saya pun terkejut.. teruja ada,gembira tak terkata.. bila akak cakap.."Dik akak nak dapat org baru"..
tak terasa air mata berlinang ja.. memeluk kakak..
Akak dah lama berusaha untuk menimang lagi cahayamata setelah anak daranya pun dah berusia 16 tahun ..alhamdulillah rezeki akak. Doakan lah akak selamat.. sihat dalam kehamilan dan kelahiran cahayamatanya.. insyaAllah.

Buat informasi semua akak saya telah menggunakan 4 kotak maharani...
itupun dengan pengambilan yg sedikit..hanya 3biji sekali makan
dulu akak saya ni kaki penyakit.. ckit2 demam, ckit2pening, ckit2 kembung perut.. tapi baguslah dia mempunyai
seorag suami yg prihatin dengan kerja2 rumah...
tapi setelah mengambil maharani.. semua masalah tak sekerap selalu..
yg bestnya.. dengan izin Allah...Allah memberinya lagi rezeki .. terima Kasih Allah..
Best MAHARANI...bagi yg ingin mencuba untk mengandung.. cepatlah bertindak...insyaAllah dengan usaha bersama MAHARANI.. Allah izinkan..