Ahad, 14 September 2014

BB PLUS UNTUK ORANG SEMPUT?


TESTIMONI - Perkongsian dari Puan Ashikin

Malam rabu yang lalu lepas maghrib saya diserang semput secara tiba-tiba..
(hairan kerana tak pernah semput sebelum ini)

>>Susah untuk bernafas..
>>Tarik nafas tak puas..
>>Semua tak kena..
>>Duduk susah
>>Baring susah

Akhirnya ajak suami ke klinik.
Checkup doktor kata tak ada apa-apa...
Untuk kurangkan semput doktor suruh saya ambil nubelizer..
Kurang sikit semputnya..

Pagi semalam..semput datang balik.
Terus call STG consultant
..inform semput datang balik..
Consultant  tanya dah minum BB Plus ke?
Saya kata belum.
Lepas tu terus minum BB Plus Collagen..
Alhamdulillah..lepas minum lega banyak...tak semput dah..tarik nafas pun lega...

Tq Allah..
telah pertemukan saya dengan BB Plus..
Tq Allah telah sembuhkan sakit saya
sehingga ke hari ini.
alhamdulillah tiada semput lagi..""

"Manis, sekali sehari, sihat dan cantik seisi keluarga "