Isnin, 23 Februari 2015

JOM LAWAS PEMBUANGAN, TAMBAH SUSU BADAN & SLIM





Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah..
Sharing is caring... perkongsian dari sahabat..
Mungkin bermanfaat pada mereka yang memerlukan..
*********---------*********---------***********-----

BYE BYE SEMBELIT
HAI HAI SUSU BADAN

Ramai sngt yg bertanyer…
Bagaimana, Macam mana nak slim,
selamat dan sihat..
jom saya kongsikan rahsianya..
Sedikit perkongsian..iklas dr saya sndri...
Semoga memberi manfaat kepada mereka yg mempunyai masalah seperti saya..

Dulu..
~ Saya mempunyai masalah tidak lawas untuk 'membuang'
~ Biasa smggu 2 kali jer..ada ketika smpi seminggu baru 'membuang'..
~ Perut selalu sebu & tidak selesa.
~sekiranya terlewat mkn, angin satu badan smpai x boleh berjalan...

Sekarang...
~ Alhamdulillah,dengan pengambilan Mineral Coffee & Garlic secara konsisten,hari-hari saya 'membuang',so lemak2 tak lah duduk lama dlm badan dan perut saya..
~ Biasa selepas minum secawan Mineral Coffee waktu sarapan,saya akn ke tandas.
~ Perut juga rasa selesa
Selamat tinggal...
~ Sembelit,lemak
~ Sebu & kembung perut
Yg paling best!!!


Susu badan semakin bertambah... saya x perlu lagi mkn pil kalsium mcm sebelum ni... x sangka MC yg sedap boleh selesaikan 3 masalah saya pd 1 masa...ALHMDULILLAH...
Jika anda ada masalah seperti saya,cuba lah gabungan Mineral Coffee & Garlic ni.
InshaAllah...berkesan

JOM LAWAS PEMBUANGAN, TAMBAH SUSU BADAN & SLIM 
dengan SET PKP (Garlic + Mineral Coffee) !!!
Jadilah pengguna Bijak Sekarang!!
Berbelanja Dapat Bonus…Anda Mahu??


Cara yang paling sihat dan Mudah!!!
U CAN SLIM WHILE U EAT...

PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
AJL 93033 (686256)


‪#‎ProjekSTG‬
‪#‎TogetherToTheTop‬
‪#‎SlimWhileUEat‬