Selasa, 26 Mei 2015

Asbab Doa, BVSM & Alfalfa dengan pesakit GOUT





Dengan Nama Allah, Yang Maha Permurah Lagi Maha Mengasihani...

Salam perkenalan, 
Saya Zamil Jamaludin... 
Tinggi lebih kurang 182cm, berat 142.1kg.
Syukur Alhamdulillah buat kesekian kalinya saya berkesempatan untuk bersama² menjayakan ‪#‎projekSTG‬... 

Terima Kasih kak Hidayah Safian, dan 
Mentor, CDM Murni Zuriati serta suaminya CDM Hafiz Rithduan-Cikgu Apit

Pendekkan cerita, saya kena serang GOUT beberapa hari lepas. 
Ini kali ketiga saya diserang. 
Hanya Allah sahaja yang mengetahui betapa seksanya bila terpaksa menahan sakit... 
Punca² GOUT itu adalah apabila peningkatan asid uric berlebihan dalam badan dan terkumpul di sendi²...

Saya sebenarnya pelik, kenapa saya yang masih muda kena serang GOUT? 
Puncanya telah dikenalpasti, dan ianya disebabkan oleh gaya pemakanan saya sendiri... 
Tak kira umur lah sebenarnya...

Aduh, semua tak boleh makan... ini tak boleh makan... itu tak boleh makan...
Lihat sendiri kaki saya yang bengkak kemerah-merahan tu. 
Seksa! 
Nak pakai selipar pn ngiluuuu!

Penyelesaiannya saya temui Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) & Bio Velocity Alfalfa Concentrated... 
Alhamdulillah, 
Bukan sahaja saya dapat tidur dengan nenyak tapi BVSM membantu proses penyembuhan kesakitan yang saya alami... 
Tambahan pula bila saya consume BV Alfalfa... 
Proses 'detoxification' berlaku dengan pantas... 
Dalam masa 4 hari ni, saya consume 1 liter air mineral + 2 sudu alfalfa, 
dan 2 liter air mineral biasa sehari... 
Malamnya saya berlapikkan BVSM serta tak putus² membaca doa... (Surah Al-Anbiyaa' 83)

Insyaallah dengan pengambilan & pemakaian secara konsisten saya akan pulih... 
Doakan ya semua... 
(feel free to use as testimoni)