Jumaat, 28 November 2014

Testimoni MINERAL COFFEE dan PIL GARLIC


'Kau ni pregnant yer?'

'Bila due?'

'Are you expecting, Rina?'

Inilah soalan yang saya dapat sejak 2 tahun lepas. Berat badan bagai dipam-pam. Malu, sedih tp nk buat macam mana, banyak yang dah dicuba tapi satu pun tak menjadi.

Pastu, dapat lak gastrik, tak bleh lewat makan lansung, jadi mmg makan jelah kejanya. Badan rasa lesu dan mudah penat. Cek dengan doktor, dah borderline diabetes. Sedih betul dengar. 

Syukur, doa untuk sihat Allah makbulkan gak. Mula amalkan Mineral Coffee dan pil garlic sejak sebulan yang lalu (October 2014). X sampai habis sekotak kopi and pil garlic tu, dah nampak kesan positif. Perut memang nampak kempis, badan ringan. Saya tak timbang, tapi saya test dengan pakai baju yang dulu sendat, sudah mula longgar seawal dua minggu amalkan regim ni. Suka sangat bila orang mula perasan dah ader perubahan. Suka..suka..!

Tapi, itu semua bonus bagi saya sebab yang paling nyata sekali, syukur Gastrik dah tak ada, gula dalam darah pun dah normal. HOORAY!

Saya tau masih ramai kat luar sana yang tercari-cari produk yang betul2 berkesan. Saya dah bertahun-tahun mencari. Sekarang saya dah jumpa yang berkesan hanya dengan harga kurang RM60 sahaja sebulan. Value for money!

Anda, bila lagi?

p/s: gambar 'Before' masa ramadhan 2014, 'After' 19 nov 2014 selepas 25 hari mengamalkn regime Mineral coffee n Garlic. Mula minum mineral coffee n mkn pil garlic - middle October 2014