Khamis, 13 November 2014

Asbab Bio Ever & Bvsm

Kredit to pn Aini Asni
**************************

Assalamualaikum
Bismillah
Hari ini 26hb mei 2014 saya baru pulang dr HSA utk mengetahui keputusan MRI tumur brain suami saya iaitu Mohd Asri yusoff...rasa berdebar2 sangat..Syukur alhamdulillah..keputusannya adalah amat mengembirakan saya dan keluarga..selepas pembedahan 2013 saiz tumur adalah 3cm..dan selepas setahun 3 bulan saiznye masih sama lagi iaitu 3 cm..difahamkan kenapa ada 3 cm lagi adalah kerana doktor tidak dpt membuang keseluruhan tumur itu kerana sgt berisiko tinggi, berdekatan dgn salur darah utama..

Apa yg ingin saya kongsi di sini adalah..ini adalah pembedahan major yg ke3 bg suami saya..berikut adalah kronologi pembedahnya..

Pembedahan pertama 2007- 3.8 cm berjaya buang..tinggal 3cm..

Pembedahan yg ke2 2011 membesar sekali lagi 3.2 cm.berjaya dibuang hingga 3cm..

Akhir sekali 2013 Pembedahan kali ke3 terpaksa dilakukan lagi kerana tumur membesar sehingga 4.3 cm mengakibatkan suami saya tiada balacing utk berjalan kerana saiz tumur itu sudah menganggu saraf2 di otaknya..dan sehingga keputusan hari ini..amat mengembirakan kami..kerana tumur tidak membesar seperti selalu..mengikut kiraan doktor setiap 2 tahun tumur itu pasti membiak lagi dan tiada ubat utk menghentikan dr ianya membesar lagi..

Saya tidak lagi memberi apa2 suplement selepas pembedahan kali ke 3 itu kerana takut akibat komplikasi ubat itu akan membesarkan saiz tumur suami saya..sebelum ini dah berbagai2 ikhtiar saya buat utk suami saya..tapi ia membesar juga..

Akhirnya saya terbaca tentang tilam ajaib BVSM ini dan krim Bio ever 1001 mcm kegunaan..saya beli dan pakaikan utk suami saya setiap malam dgn doa yg di ajar oleh cdm norazlin pada masa itu...alhamdulillah perubahan suami saya amat ketara,selepas beberapa bulan,tuturkata nya bertambah jelas dan boleh di fahami berbanding sebelum memakai 2 product ini.. Muka tidak lagi senget,��tidur tidak berdengkur.��kelelakian nya juga bertambah2 sihat lagi..di tambah dgn mineral kopi..berat badan pun ikut sama turun.. 
Syukur kepadamu Ya Allah...doakan suami saya sembuh sepenuhnya ya kawan2
Tq kerana sudi membaca hingga habis..
Sharing is caring