Isnin, 27 Oktober 2014

Bila ku jatuh cinta lagi...

*The Magic Of Part Time*

Sarapan saya sekarang nie bertemankan Mineral Coffee
Yang ternyata mempunyai banyak khasiatnya.
Mulanya member saya kenalkan  lah,
Bila saya try,saya rasa ia sesuai dengan saya..
nak tidur pun dah senang sekarang nie.
Badan taklah letih sangat.
Bila dan amalkan sekotak,
saya beli lagi..
Sampailah saya rasa...,daripada saya beli dengan orang dengan harga pelanggan,
baik saya masuk ahli...
Ada faedahnya...betul tak..

Meh sini saya  kongsikan sedikit kebaikan yang ada pada Mineral Coffee nie ye..

*Memberi tenaga dan kecergasan sepanjang hari
*Menghilangkan rasa keletihan badan dan sengal sendi
*Mengurangkan masalah sebu ulu hati akibat masalah gastrik
*Membantu mengurangkan masalah sakit kepala akibat migrain
*Membantu mengurangkan sakit senggugut
*Membantu melegakan masalah kulit seperti jerawat badan dan ekzema
*Mengurangkan alahan seperti resdung dan alahan kulit
*Membantu mengurangkan masalah sukar tidur
*Membantu anda tidur lena diwaktu malam
*Mengurangkan masalah buasir dan sembelit
*Khasiat garam buluh untuk membantu merawat penyakit kencing manis, sakit jantung, 
  darah tinggi  dan  sebagainya..

***Mencegah Lebih baik dari mengubat***

Ingin tahu lebih lanjut ?
Sila pm/wassap 019-337-0831

(Agen Pengedar di alu2kan)
#TheMagicOfPartTime
#ProjectSTG