Rabu, 22 Oktober 2014

Testimoni Kopi Mineral...& Anemia


Terima kasih mentor Lynda Abd Samat kerana berkongsi tentang testimoni Kopi Mineral...

#TESTIMONI dr Wan Nur Hidayah##






••-MINERAL COFFEE•••
Alhamdulillah hampir setahun mengamalkan Mineral Coffee sebagai minuman harian. Saya seorang mahasiswi kuliyah undang undang yang mana sememangnya rutin harian sentiasa penuh dengan kelas, tutorial, dan berada di tahun akhir pengajian ini bertambah dengan pelbagai latihan perbicaraan dan mahkamah.

Tambahan pula, saya terlibat aktif dengan gerakan pelajar di universiti. Kesemuanya menuntut tenaga yang sangat banyak dan konsentrasi yang sangat tinggi untuk menyempurnakannya. Saya mempunyai anemia, yang mana kurang sel darah merah. Akibat anemia saya sering mengalami keletihan yang teramat sehingga ada masanya mengganggu fokus dan aktiviti harian saya.

Saya sangat bersyukur dipertemukan dengan kebaikan Mineral Coffee yang sangat lah lazat dan minum sekali nak lagi ni Perubahan demi perubahan saya rasai sendiri dengan konsisten mengambilnya sebagai minum harian


Because sharing is caring, moga manfaat dikongsi bersama
1) Hari hari saya bertambah bertenaga. Selepas kelas seharian, malam tetap bertenaga untuk menyiapkan tugasan + meeting.

2) Anemia sudah bertambah pulih. Bacaan sel darah merah berada di tahap normal.

3) Berat badan semakin menurun walaupun tanpa hard diet sebab minum coffee ni kenyang n control gula dalam badan kita. Tetiba je jarum penimbang dah turun hehe.

4) Saya jenis yang akan keluar jerawat kalau nk period n tgh stress bnyk kerja n bnyk fikir huhuhu.Tak ada lagi jerawat yang konsisten tumbuh di dua waktu ni (Time period n waktu tension) Hihi yang ni suka sangat. Muka tetap licin waktu period n pressure .

Heeee saya yakin semua orang yang minum coffee ni akan rasa perubahan positif. InshaAllah. Semua kebaikan n manfaat dengan izin Allah. Alhamdulillah syukur.



Will keep consume thus marvellous coffee! Terbaikkk. N thank you Aunty Linda :
-Wan Nur Hidayah Wan Zulkifli-