Jumaat, 12 April 2024

Peluang Jana Pendapatan Dan Tingkatkan Taraf Hidup



Ikhlas cakap, 
Kalau anda  adalah surirumah, buatlah Amway, kamu akan ada slip gaji, 
Sebab slip gaji Amway laku untuk beli rumah, boleh beli kereta, boleh beli hartanah.

Kalau kamu adalah student,buatlah Amway, 
Modal RM60 untuk register sebagai member Amway. 
Bina kerjaya seawal umur 18 tahun.

Kalau kamu ada kerja hakiki,buatlah Amway sebagai side income kamu. 
Hidup zaman sekarang, kalau nak hidup selesa sedikit,adalah lebih baik ada beberapa sumber pendapatan.

Ramai kata, hidup sibuk tak ada masa nak buat bisnes. 
Tapi sebenarnya bila kita berada dalam keadaan terdesak cari duit, yang sebelum ini kita rasa sibuk itu tidaklah sesibuk mana. 
Sebenarnya tetap masih ada masa terluang kalau sekadar buat iklan di facebook.

Kalau kata sibuk, tapi masih ada masa nak tengok facebook, masih ada masa main tiktok, masih ada masa nak melayan topik semasa. 

Saya buat Amway ikut system yang dah disediakan. 
Marketing saya memang 100% buat online, cuma perjalanan bisnes itu tidaklah 100% online sebab saya ada keluar pergi Amway shop, saya kadang akan keluar jumpa team saya. 
Kena paham,marketing itu lain, macam mana saya jalankan bisnes itu benda berlainan. 

Bisnes ni kita bebas nak buat macam mana. 
Nak buat online, nak buat offline, semua terpulang pada diri kita sendiri. 
Kalau rasa-rasa nak cepat kaya-raya, kenalah all out buat, pergi keluar sana sini buat marketing,cari prospek, bina team.

Pada mulanya saya ni fokus nak ada tambahan income RM1K - RM2K sebulan saja. 
Nak fokus bonus tahunan RM10K-20K saja. 
Memang rugi sesiapa yang tak nak faham bisnes Amway ni.

Jom buat Amway awak...


#amway #amwaybusinessowner #bisnes #bisnesamway #bisnesonlinemalaysia