Rabu, 9 September 2015

CYST MENGECUT SELEPAS BERSAMA PANTYLINER BIO SELEZA


***Kredit to  SIS NUR L-YN

PERKONGSIAN HEBAT DARI SIS NUR L-YN
(CYST MENGECUT SELEPAS BERSAMA PANTYLINER BIO SELEZA)


Selamat pagi....
Nak kongsi serba sedikit mengenai pemakaian Pantyliner Bio Seleza...
Memang terbaikkkkk.....

Testimoni pada diri saya sendiri....
Permulaannya cerita apabila perut tidak selesa dan pergi berjumpa doktor untuk membuat ultrasound..tapi akhirnya doktor kata saya mempunyai ovarian cyst disebelah kanan....cek kali pertama ukuran 3.4*4.4 cm doktor mintak datang semula 2 mnggu kemudian....

Selepas 2 minggu cek kali kedua ovarian cyst saya semakin besar ukuran 4.4*4.9 cm.....dan kandungan saya tidak menjadi....atau erti kata lain "Failure pregnancy"....hati mana yg tidak risau dan sedih...hancur hati saya..memandangkan ini kandungan saya yg pertama......doktor mintak admit ward untuk pemantauan...sekiranya makin besar doktor terpaksa membuat operation....saya kata tak nak operation dan admit....

Saya terus whatssap kak Murni Zuriati....
Beliau suggest untuk saya pakai pantyliner bio seleza....
Akhirnya...pada tarikh 6hb September....saya pergi medical checkup.....doktor memberitahu....ovarian cyst saya semakin kecut...dan tidak perlu untuk operation....ukuran ovarian cyst bawah dari 1.0cm.....no fibroid...rahim sihat...dan masih boleh untuk terus pregnant....

Syukur3!!!!!!!
Alhamdulilah..... pantyliner Bio Seleza memang terbaikkk!!!!
Sehingga sekarang saya masih menggunakan...