Ahad, 16 Ogos 2015

Hobi jer ...boleh dapat income ker ???

Hobi yang santai2 & berjemaah adalah dengan  memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk mencipta pendapatan sampingan..

Dengan menerapkan formula "belajar" "faham" "buat" dan "dapat" ,
InsyaAllah akan membantu lebih ramai lagi untuk bersama-sama berjaya dengan kami dalam membentuk satu tingkat jualan impian anda.

Berita baiknya.. 
Anda ada saya untuk membantu anda.
Berita yang tak berapa baiknya adalah saya hanya nak bilangan yg terhad untuk saya fokus dalam menjayakan ..
Maka saya hanya nak yg serius sahaja.
Saya hanya nak 6 orang sahaja...xnak ramai2 nanti xmenjadi...hehehe
Kerana niat & tujuan saya hanya untuk menjayakan protege saya menjana RM1k seminggu..

Kalau dah penat buat bisnes online yang 'suam-suam' ,
Mari bersama kami 
In Sha Allah. 
Bagi yang serius boleh inbox atau komen utk sy bagi info lanjut ...

PM/Whatsapp: Hasma 019.337.0831
http://aurajemariku.blogspot.com
Fb:  Hasma Bokhri