Jumaat, 26 Jun 2015

Set PKP yang sangat awesome






KREDIT TO: Naezah Naim

Bissmillahhirahmannirahim
Selamat pagi sahabat hati
Salam 1 Ramadhan

Nak kongsi pengalaman saya dengan set yang sangat awesome ni....

Inilah saya suatu masa dahulu.
Masa ni saya tak mengandung pon...
Tapi cuba tengok body saya masa tu macam orang mengandung kan.....
Masa ni berat badan saya lebih kurang 89kg.

Awal tahun 2014 saya pernah cuba makan ubat diet.
Sebab masa tu rasa badan bagai di pam²....
Nampak la kesannya sikit masa tu.
Tapi saya kurang selesa sebab saya tak lena tidur.

Bulan 7/2014 saya nampak posting sepupu saya kat FB pasal set PKP ni....
Bila baca komen kat fb mcm best je.
Tetiba rasa teruja nak cuba....tp disebabkan beberapa perkara saya tangguhkan dulu.
Bulan November 2014 saya join STG sebab nak beli set PKP ni dengan harga murah....huhuhu

Saya mula amalkan Set PKP ni...
Mula² tu badan saya berpeluh²...
Dan tekak rasa dahaga jek...saya dapatkan nasihat dari upline saya.
Dia kata teruskan je...itu tindak balas pada badan kita...

Lepas dua minggu baru la saya rasa ok...
Badan dah kurang berpeluh...
Tidur pon dah lena.
Yang saya tak sangka tu masalah pembuangan saya dah teratur.
Setiap pagi mesti buang.
Tumit kaki saya dah tak sakit macam dulu.
Badan saya pon terasa sihat segar dan ringan je.
Tak de la nk malas² bila bangun pagi.

Habis je sebulan saya dengan excitednya pegi timbang berat badan saya.....
Wow... Turun 3 kg????
Mcm tak percaya...
Tambah semangat la saya nak kurus....
Sampilah Kini berat badan saya 75+-.
Saya masih mengamalkan Set PKP ni untuk kekalkan berat badan saya.

Yang bestnya bacaan gula saya pon dah turun....
Banyak baju² lama saya dah boleh dipakai semula.
Set PKP memang best.
Menyesal tak cuba dari awal.
Jom cuba SET PKP yang Murah, Jimat dan Selamat...
Cantik dapat sihat pon dapat