Isnin, 18 Ogos 2014

PROJEK MEMIKAT HATI SUAMI


 >>PROJEK MEMIKAT HATI SUAMI “ HERBA MAHARANI & BIO EVER “<<
Pelakon Utama-Tijah
Pelakon Pembantu-Mona
Pengarah Drama-sapa lagi klu bukan saya (Kredit to: wani hazwani)…..

Ceritanya begini:

Pada tahun Feb 2013 Si Tijah telah dimadukan... Selepas bermadu hidupnya menderita sebab suaminya tidak berlaku adil...
Mana tidaknya kalau tiba giliran Tijah ada aje alasan suami untuk tidak bersama dengannya... Usahkan nak bersama...balikrumah pun jarang2. Asyik bersama isteri muda jer….

Hati isteri mana yang tak sedih kalau 'sawah' sebidang dibiarkan gersang, tak diusahakan.
Kalau balik rumah asyik bercerita usaha 'bercucuk tanam' di 'sawah' yang baru. Hanya isteri yang sabar aje boleh bertahan dgn keadaan begini kan...

Hari-hari Si Tijah berendam airmata... Suatu hari Tijah call saya menangis cerita hal rumahtangganya...
Apa yang saya boleh buat???
Saya bukan Pakar Kaunseling....!!
Tapi...atas dasar kawan dan kesian saya terpaksa tanya satu persatu masalah dia...(dah macam penyiasat persendirian la pulak...hehehe.)
Rupa-rupanya Tijah menghadapi masalah keputihan yang amat sangat serius...dia akan merasa cepat penat bila membuat kerja-kerja rumah dan tak mampu nak menguruskan anak-anak seramai 7 orang yang masih kecil...

Kesiannya..!
Kalau dah penat, letih dan tak sihat macam mane nak 'bercucuk tanam'? Sebab tu suami asyik cari “tanah” yang subur aje kan.!!

Atas nasihat saya….
Dia telah membeli beberapa kotak Herba Maharani & Bio Ever dengan saya...
Dia telah menyapu Bio Ever utk kegunaan luaran dan makan herba maharani utk kesihatan dalaman...

~ 3 hari penggunaan ~
Dia merasa sangat tak selesa kerana keputihan terlalu banyak keluar, berserta dengan bau & gatal yang amat sangat...
Dia beritahu sy nak stop penggunaan sebab keadaan dia semakin teruk....

Saya kata, teruskan....
Kalau sayang kat en.suami kena teruskan...!! Itu tindak balas yg sangat positif.

~ Seminggu penggunaan ~
Dia mengalami demam & sakit tekak. Keputihan tetap keluar serta gatal...Saya suruh dia minum air mineral banyak2.. Teruskan penggunaan non stop.

~ 2 minggu penggunaan ~
Dia rasa lebih bertenaga..
Yang best sekali keputihan lansung dah takde..
Dia rasa aura 'keinginan' dia dah kembali pulih.
Alhamdulillah...usaha saya telah berjaya...

Dipendekan cerita madu Si Tijah bersalin anak sulung...
'sawah baru' terpaksa ditutup 100 hari.. Suami Tijah terpaksa 'berpuasa'.

Sudah menjadi sifat semula jadi kaum lelaki sejak azali.. 'bercucuk tanam' tu menjadi satu KEWAJIBAN padanya...(daripada takde langsung... sawah gersang pun jadi lah kan...janji ada).
So berpindah la sipetani mengerjakan 'sawah' yang dah lama terbiar tu...

Woww... !!
Suami Tijah menjadi KARGET... Dia rasa mcm malam pertama...!!
PERAWAN..!!
MANTOP...!!
MONTOK...!!
GEBUZ...!!
SUPERPOWER.!!!
LUARBIASA..!!

Tijah happy Gilerr...!!!
Itu la yang Tijah cerita pada saya... melalui telepon...Alhamdulillah..

Sept 2013..
Tetiba saya jumpa Anita di JPO sedang sakan bershopping..!
Macam tak percaya...! Jalan berpimpin tangan dengan suami..dengan muka yang sangat cantik, anggun & glow...

Dengan senyum meleret...dia cerita kat saya...
Dia sangat BAHAGIA & SIHAT sekarang...suami lebih menyayangi dia dan dia rasa hari2 seperti berbulan madu.. Suami dia telah menceraikan isteri ke2 atas permintaan bekas madunya sendiri...

Moral of a Story dari Drama Minggu ini

Isteri yang beranak 7 (umur 47 tahun) guna Bio Ever & Herba Maharani... LEBIH POWER & MANTOP dari
Isteri yang beranak 1 (umur 28 tahun) tak guna Bio Ever & Herba Maharani

## Biar TUA pada umur tapi.. MUDA & BERTENAGA untuk melayan 'keinginan' suami ##

So apa tunggu lagi...!!!
Jom kita dapatkan produk yang UNGGUL, HEBAT, LUAR BIASA, AJAIB DAN MENAKJUBKAN ini..!!