Jumaat, 15 Ogos 2014

BIO EVER ASBAB PENYEMBUH RESDUNG

<<<Credit to Nor Shuhada Sharif.

Alhamdulillah syukur kepada Allah atas nikmat sihat dan kesihatan...
Saya adalah seorang yg mempunyai masalah resdung yg agak kronik sejak di bangku sekolah lagi.
Masalah resdung saya bermula sejak umur 12 tahun.
Setiap pagi sebelum ke sekolah mesti pagi2 bersin tak henti - henti.. tisu memang berlambak lambak la dalam bilik.. tak cukup tisu saya akan pakai kain batik..

Saya cuba rawatan secara tradisional asap resdung .. boleh di katakana 3 bulan sekali pasti akan pergi membuat rawatan untuk mengurangkan resdung...
Namun bila mengunakan asap.. mata hidung tak tahan pedih.. ..
Malahan resdung saya mengakibat kulit selalu gatal2.. terutama di kaki saya... apabila garu sampai luka berdarah kaki..

Namun baru2 ni... saya telah mengamalkan bio ever... niat saya pada mulanya pakai bio ever nak licinkan wajah dan hilangkan bekas jerawat.. jadi saya sapu hari2 di 7 spot dan saya sapu seluruh muka saya ..
hari2 saya buat mcmtu.... selepas 2 minggu saya mengalami demam selsema dan hidung saya mengeluarkan banyak sangat bendalir/mukus hijau.. malahan bendalir tersebut hanyir sangat2.....

Pertama kali dalam hidup saya keluar lendir hijau begitu banyak dan sangat2 hanyir...selama ini bila resdung berlaku hanya keluar mukus berwarna putih... tapi kali ini berbeza.. bukan saja hijau malahan bau yg sangat busuk... saya amat risau.. sebelum ni suami ada tegur pernafasan hidung saya seperti berbau.. jika orang yg mengalami resdung yg teruk ... pernafasan bau dari hidung akan berbau hanyir... setelah mengalami deman selsema beberapa hari... saya sabar dan istiqamah menyapu bio ever...

Setelah 2 minggu saya mengunakannya secara istiqamah resdung saya semakin kurang dan pulih... pagi2 dah tak ada bersin berair mcm sllu kulit pun dah tak gatal2 . Macam di cabut keluar segala kekotoran dalam hidung.

Terima Kasih .Ya Allah ketemukan saya dengan produk hebat ni...
Bio Ever dikenali Cream Ajaib dengan pelbagai kegunaan ...